.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ آبشاری در دل جنگل‌های قلعه رودخان
این تصویر از طبیعت بکر منطقه فومن گیلان توسط عکاس طبیعت پویا پالیزکار به ثبت رسیده است.(ادامه)
۵ روز اقامت در شمال ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان آب می‌خورد. این البته قیمت سفر به شمال در تعطیلات ۶ روزه تهران بود. تهران و البرز تعطیل شد تا موج پنجم کرونا بگذرد، اما تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی چنان زیاد شده که اجاره ویلا در برخی از شهرها تا شبی ۷ میلیون تومان هم رفته است.

هزینه ۵۰ میلیونی سفر به شمال! / اجاره ویلا شبی ۷ میلیون تومان!
۵ روز اقامت در شمال ایران بیش از ۴۰ میلیون تومان آب می‌خورد. این البته قیمت سفر به شمال در تعطیلات ۶ روزه تهران بود. تهران و البرز تعطیل شد تا موج پنجم کرونا بگذرد، اما تقاضا برای سفر به شهرهای شمالی چنان زیاد شده که اجاره ویلا در برخی از شهرها تا شبی ۷ میلیون تومان هم رفته است. (ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از قلعه رودخان
قلعه رودخان شهرفومن در استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند.... وضعیت گردشگری استان‌های شمالی با اعمال محدودیت‌های جدید چگونه است؟
شمال نیوز : درحالی که ستاد ملی کرونا با افزایش شیوع ویروس کرونا و به تبع آن افزایش تعداد فوتی‌ها درصدد اعمال محدودیت‌های جدید برآمده و احتمال تعطیلی برخی از مراکز استان‌ها مانند تهران وجود دارد، قرار است تاسیستات گردشگری استان‌های شمالی با برنامه‌ریزی‌های تازه‌ای فعالیت خود را ادامه دهند....(ادامه)
عکس/ نمایی زیبا از قلعه رودخان در شب
قلعه رودخان از دو بخش ارگ و قورخانه تشکیل شده است. از روستای قلعه رودخان تا خود قلعه طبیعت بسیار زیبا و چشم اندازهای زیادی وجود دارد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.(ادامه)
تصویری دیدنی از طبیعت بکر قلعه رودخان
تکه ای از بهشت گمشده زیبا در دل جنگل های قلعه رودخان. دژ تاریخی قلعه رودخان نیز در شهرستان فومن استان گیلان واقع شده است.(ادامه)
تصویری شگفت انگیز از قلعه‌رودخان
قلعه رودخان از دو بخش ارگ و قورخانه تشکیل شده است. از روستای قلعه رودخان تا خود قلعه طبیعت بسیار زیبا و چشم اندازهای زیادی وجود دارد که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. مساحت قلعه رودخان بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع است.(ادامه)
عکس/ طبیعت پاییزی قلعه‌رودخان
طبیعت پاییزی قلعه رودخان، گیلان(ادامه)
عکس/ بزرگترین قلعه آجری ایران
قلعه رودخان، بزرگترین قلعه آجری ایران است.این قلعه برای مدتی میزبان میرزاکوچک خان جنگلی بوده است. بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن، بنایی تاریخی در میان درختان سر به فلک کشیده و در ارتفاعی بین ۶۶۵ تا ۷۱۵ متر ارتفاع از سطح دریا خودنمایی می کند.(ادامه)
عکس/ تماشای تاریخ در دل طبیعت
قلعه رودخان، بزرگترین قلعه آجری ایران است، این قلعه برای مدتی میزبان میرزاکوچک خان جنگلی بوده است. اینا بنا، جاذبه ای است که تماشای توامان تاریخ و طبیعت را برای تان ممکن می کند.(ادامه)
تصویری متفاوت از قلعه رودخان
دژ رودخان یا قلعه رودخان نام قلعه‌ای است متعلق به دوره سلجوقیان که بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن در روستای رودخان ساخته شده است.(ادامه)
عکس/ چهره قلعه رودخان در زمستان
تصویر زمستانی بسیار زیبا از قلعه رودخان متعلق به دوره سلجوقیان که بر فراز ارتفاعات جنگلی شهرستان فومن در روستای رودخان قرار دارد.(ادامه)
 آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. آشنایی با آداب و رسوم کهن مردم گیلان در ایام نوروز
آداب و رسوم کهن مردم گیلان زمین همواره با جذابیت‌های منحصر به فردی همراه بوده است. (ادامه)
شناسایی 12 نقطه از جنگل هیرکانی برای ثبت در یونسکو
سرپرست پرونده ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی از شناسایی 12 نقطه از این جنگل ها برای ثبت در یونسکو خبرداد.(ادامه)
دژ تاریخی «قلعه رودخان»
«قلعه رودخان» مربوط به دوره سلجوقیان در جنوب شرقی شهرستان فومن در استان گیلان قرار دارد. این دژ یکی از بناهای منحصر به فرد استان گیلان است و هر ساله گردشگران زیادی از این اثر تاریخی بازدید می کنند. قلعه رودخان در مرداد ماه سال 1354، به عنوان اثر ملی ثبت شده است.(ادامه)
شمال نیوز: ایام نوروز برای خانواده ها چه فقیر و چه غنی بهترین فرصت برای سفر و گشت و گذار است و شهرهای شمالی کشور بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی ایرانیان محسوب می شود.
سفر به شمال یا سفر به خارج ایران/ قیمت‌ها پاسخ می‌دهند
شمال نیوز: ایام نوروز برای خانواده ها چه فقیر و چه غنی بهترین فرصت برای سفر و گشت و گذار است و شهرهای شمالی کشور بهترین گزینه برای سفرهای نوروزی ایرانیان محسوب می شود. (ادامه)
شگفتی‌های دختر هنرمند ۷۰سانتی شمالی در تهران
شاید با دیدنش لحظه ای مکث کنید. جثه ای ۷۰ سانتی با حداکثر ۱۵ کیلوگرم وزن، دراز کش بر روی میزی خوابیده خالق آثار هنری زیبایی باشد. روایت ما از هنرمندی های «فریبا معصومی» را بخوانید: (ادامه)
عکس یادگاری بازیکن جنجالی پرسپولیس در قلعه رودخان!
حسین ماهینی (زاده ۲۵ شهریور ۱۳۶۵ – بوشهر) بازیکن اسبق پرسپولیس تصویری از خود در قلعه رودخان فومن منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : این پل غیر همسطح ورودی شهر که بگفته این نماینده نزدیک به۱۲ سال از شروع ساخت آن می گذرد ، از جمله مطالبات مردمی  هست و مردم این شهر به شدت به دنبال به سرانجام رسیدن این پروژه هستند..... وقتی نماینده شمالی روی پل ورودی شهر چادر زد
شمال نیوز : این پل غیر همسطح ورودی شهر که بگفته این نماینده نزدیک به۱۲ سال از شروع ساخت آن می گذرد ، از جمله مطالبات مردمی هست و مردم این شهر به شدت به دنبال به سرانجام رسیدن این پروژه هستند.....(ادامه)
تب ویلاسازی در جنگل‌های گیلان!+عکس
تب ویلاسازی در قلب جنگل‌های حفاظت شده گیلان طوری داغ شده که سه هزار متر مربع داخل منطقه حفاظت شده گشت‌رودخان و سیاهمزگی فومن توسط فردی برای ایجاد گلخانه و به کام ویلا تصرف شده است.(ادامه)
افتتاح پایگاه امداد کوهستان در قلعه‌روخان
(ادامه)
شمال نما 10/ طبیعت قلعه رودخان گیلان در باران تابستانی
دژ رودخان یا قلعه حسامی قلعه‌ای تاریخی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر فومن در استان گیلان است. این قلعه با ۲٫۶ هکتار مساحت بر فراز ارتفاعات روستای رودخان قرار دارد. دیوار قلعه ۱۵۰۰ متر طول دارد و در آن ۶۵ برج و بارو قرار گرفته شده است.(ادامه)
شمال نیوز: گردشگرانی که روز 15 خرداد ماه از هزار و یک پله قلعه رودخان بالا رفتند تا هم از جاذبه های سبز مسیر استفاده کنند و هم به بالای قلعه برسند و این بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند، به در بسته قلعه برخورد کردند. درهای قلعه رودخان بسته شد
شمال نیوز: گردشگرانی که روز 15 خرداد ماه از هزار و یک پله قلعه رودخان بالا رفتند تا هم از جاذبه های سبز مسیر استفاده کنند و هم به بالای قلعه برسند و این بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند، به در بسته قلعه برخورد کردند.(ادامه)
تصاویر سرزمین زیبای من، استان گیلان
استان گیلان در شمال ایران پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است. گیلان به دلیل برخورداری از طبیعت غنی و میراث فرهنگی و تاریخی از قطب‌های گردشگری ایران به شمار می‌رود که سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را از سراسر کشور جذب خود می‌کند. از جمله می توان به روستای ماسوله، دژ قلعه رودخان در شفت، شهر لاهیجان (پایتخت گردشگری جهان اسلام)، بازارهای انزلی و آستارا اشاره کرد.(ادامه)
افزایش قیمت شیرخام/ کاهش مصرف شیر
(ادامه)
جسد سرپرست کوهنوردان اصفهانی پیدا شد
(ادامه)
هزينه سفرهای نوروزی چقدر است؟
(ادامه)
 معین کپج 
گردشگر خارجی در گیلان از رویا تا واقعیت! (يادداشت)
معین کپج (ادامه)
تصاوير / گردشگران در قلعه تاریخی رودخان گيلان
(ادامه)
رودخانه ماسوله رودخان فومن طغیان کرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.